luni, 12 mai 2008

Iubiti si cainii vagabonzi...

Iubesc oamenii.Doamne,ii iubesc mult.Dar la fel de mult sau poate chiar mai mult iubesc animalele.Pe cuvant,cred ca sunt cele mai pure si inocente fiinte.Am o pisica.Am cea mai frumoasa pisica din lume.De fapt pentru mine fiecare pisica e cea mai frumoasa din lume.E ca un copil.Unul care nu vorbeste, nu se da in rotobil, dar mai zgarie, mai musca si mai miauna.Animalele sunt pur si simplu incredibile.Si cainii si pisicile.Ajungi sa ii iubesti atata de mult, incat nu mai poti sa iti imaginezi viata fara ele.E incredibil cum pot oferi atata iubire, loialitate, prietenie fara margini fara sa ceara nimic in schimb,decat iubire.Sunt cele mai sincere fiinte,cele mai nevinovate si cele care sufera cel mai mult din cauza oamenilor care nu au nici jumatate din calitatile lor.E incredibil cum atunci cand te privesc se uita la tine ca la un zeu,ca la cineva care nu poate pati nimic,cineva care ii va proteja pentru eternitate.Cand sunt speriati vin sfiosi si se ascund dupa tine sau pur si simplu sau,stiind ca daca sunt aproape de tine,nu vor pati nimic.Si dupa ce petrec mai mult timp cu tine ,observi cum incep sa aiba incredere deplina si sa te lase doar pe tine sa-l mangai,sau sa-l tii doar tu in brate,in timp ce cu ceilalti nu e asa d dragostos.Tu esti mama lui.Tu esti tatal lui.Tu esti universul lui.Asa imi e mie pisicutza.E cam rasfatata,ne mai certam,dar seara vine mereu in pat,cu mine si incepe sa toarca ,isi pune caputul p perna si labutza pe mine,asa cum pun eu mana pe ea si adormim imbratisati.Animalele merita de fapt mai mult decat oamenii sa le iubesti.Si totusi nu sunt iubite.Ele nu tardeaza,nu mint,nu cer,nu sunt ipocrite.Ele doar iubesc si vor sa fie iubite.Si in schimbul iubirii lor ce primesc ?Bataie, indura foamete si sunt marginalizate.Poate suna inuman,dar uneori imi e mi mila dele decat de oameni,pentru ca ele nu pot striga dupa ajutor,nu se pot apara.Nu merita ce li se intampla.Merita doar sa le iubesti.Caini ,pisici sau orice altceva.Intr-adevar,sunt cei mai buni prieteni ai omului.E minunat sa stai cu ele,sa te joci si s ale faci fericite .Pentru ca merita.

Asa ca de acum inainte,cand evzi un animal,zambeste-i si mangaie-l si gandeste-te cat de usor e sa il faci fericit.Fa-i fericiti !

Un comentariu:

Dragoş spunea...

Văd că-ţi plac animalele. Mie îmi plac porumbei. Îmi plac mai mult ca şi alte animale, dar asta nu inseamna că nu protejez cum pot animalele care nu sunt ale mele. O să sune cam ciudat, dar îmi dai add pe mess? Dacă da... îmi găseşti id-ul la profilul complet.