miercuri, 14 mai 2008

P.S. ...

Te urasc.Gata.Te urasc,s-a terminat.Tu nu vezi cand ma ranesti ?Tu nu vezi cum ma ranesti ? Tu nu vezi cum si ce tare ma ucizi ?Tot mai mult in fiecare zi…Tu nu vezi cum ma ridic pana la cer si ma lasi apoi sa cad…si cad si cad in abisul rece si astept sa ma salvezi.Dar nu vii.Niciodata nu ai venit.Ai uitat de mine.Ai uitat sa ma privesti.Ai uitat ca eu cad.Cad din cauza ta.Pentru tine.Ma infund in neant si plang de frica noptile,ma plang,te plang,ne plangem.Plang de iubire,plang de durere.Durerea plange de iubire.Iubirea plange de noi.

Zilele trec absurde.Covorul meu de lacrimi il calci in picioare.Calci in picioare tot.Totul meu,totul nostru…Care tot ?

Visele imi sangereaza.Iubirea moare.Sufletul se zbate fara viata.Viitorul se stinge fara suflare.Trecutul musca prezentul.Prezentul sangereaza pe iubirea care se zbate fara a musca din trecut.Eu sangerez…eu plang,eu mor..eu ma zbat cu vise.

Singura iar.Doar durerea tipa mut.Iubirea suspina fara sunete.Viata plange in ecoul tacit.Te urasc.M-ai ucis,te urasc.Te privesc fix in ochi.Ochii tai surad sadic.Nu-ti pasa…Tu nu vezi cand ma ranesti ?Tu nu vezi cat ma ranesti ?Nu vezi…




P.S. : Te iubesc.


~textul nu inseamna nimic.mi-a venit asa :) ~

2 comentarii:

Dragoş spunea...

^_^ Extraordinar postul! Profund impresionat, tot respectul!

Anonima spunea...

multumesc :"> :)