joi, 22 mai 2008

...

Am vazut The Bucket List.L-am luat pentru ca imi placea ideea si imi place Jack Nicholson.Nu stiam ca avea sa ma tulbure atat de mult.
In primul rand m-a facut sa ma gandesc la moartea mea.De obicei evit sa ma gandesc la asa ceva pentru ca ma duce capul unde nu vreau.Asa ca evit.Dar acum simteam ce simteau domnii protagonisti,ii intelegeam,empatizam cu ei,Tatal din Ceruri stie de ce, pentru ca nu vreau sa mor.Apoi,mi grav decat gandul la moarte,m-a facut sa ma gandesc la viata mea.La ce inseamna a trai si la cum am trait,cum traiesc eu.Mi-am dat seama ca my bucket list ar cuprinde sute de lucruri,nu 9 sau 1o cate au avut ei.Si sunt 2 persoane!!!Mi-am dat seama cate lucruri as vrea sa fac si dintr-un motiv sau altul,nu le fac.Si apoi m-a apucat frica.O sa mor,it's a fact,dar daca mor inainte sa fac macar jumatate din toate lucrurile pe care mi le-as dori?De multe ori ma izbeste faptul ca avem o singura viata,o singura sansa si incerc sa fiu cat mai spontana.Dar nu sunt destul de spontana avand in vedere ca my bucket list ar cantari vreo 8,2 kg!Si o sa mor si nu o sa fac ce mi-am dorit??Ma bantuia intrebarea in timpul filmului si ma bantuie si acum.Si sunt trista din cauza asta,dar ce sa fac?Sunt prea tanara si nu am suficient de multi bani pentru a imi indeplini toate dorintele...Si e trist.Foarte trist.Dar in acelasi timp cumva,e si o farama de optimism,pentru ca ma incurajeaza sa imi gasesc fericirea aici,langa mine,in lucrurile mici,in lucrurile pe care le vad in jur.Si o gasesc,zi de zi,dar vreau mai mult.E pacat sa vrei mai mult?Nu cred,pacat e ca nu poti sa ajungi mereu acolo unde vrei...
Oricum filmul a fost bun.Am plans.Dar asta nu inseamna nimic,pentru ca mai nou plang la orice film.In timp ce vizionam si era faza cu discursul sotiei la spital, spunandu-i ca se da batut,mi-am adus aminte de Miorita.Mda,chiar de oaia bucalaie si ciobanasul care desi stie ca va muri,nu fuge,ci isi triateste cat mai bine timul ramas.Asa au fost si cei doi din film.Ciobanasi moldo-americanizati!Si nu s-au dat batuti,nu s-au lasat invinsi de boala sau moarte ci au triumfat.Au calcat peste inevitabil si au facut din ultimele lor clipe cele mai frumoase clipe ale vietii lor.Si bine au facut.
Inevitabil,ma intreb: oare voi putea face asta...?
Dar voi...care ar fi your bucket list?Care sunt sa zicem, cele 3 lucruri pe care ati vrea sa le faceti inainte sa..."va cununati cu o mandra craiasa"(in caz ca ati uitat,e din Miorita,mi-a ramas in cap acum..)??Deci...?Care ar fi cele 3 lucruri pe care ati vrea neaparaat sa le faceti in viata?

Niciun comentariu: