sâmbătă, 26 aprilie 2008

Sarbatoare...

E din nou sarbatoare...E frumos,mie imi place de sarbatori,desi prefer Craciunul...there is something about snow...anyway, acum e Pastele,so Paste fericit, nu uitati sa le spuneti celor dragi ca ii iubiti si sa petreceti timpul magic al acestei perioade cu ei :) .

Ciudat [a se citi trist si de mult stiut] e ca sarbatorile si-au pierdut semnificatia...Daca intrebi un copil ce e Craciunul va spune ca e atunci cand vine Mosu'...Pastele?Atunci cand vine Iepurasu'...Atat?!Asta e tot...?Lumea a uitat ca in afar de munca inzecita depusa in aceste perioade,de muntii de mancare,de graba si cozile din magazin,sta adevarata lor semnificatie.Semnificatie de mult uitata.Am uitat ca Iisus s-a jerfit pentru noi,ca a suferit si a murit pentru ca noi[pacatosii care nu stim nici sa multumim] sa avem o viata.O viata buna!Am uitat ca aceasta sarbatoare vorbeste despre minuni,vorbeste despre dragoste neconditionata,vorbeste despre apropierea celor dragi,despre imposibilul devenit posibil...Am uitat sa multumim mamei pentru masa pregatita,am uitat sa stam cu tatii si fratii nostri zilele astea,am uitat ca trebuie sa daruim asa cum ne-au fost daruite multe lucruri.Paradoxul generatiei de azi e ca stim atat de multe si totusi atat de putine.Avem atatea si uitam ce conteaza cu adevarat...

E Pastele,mergeti la cei dragi si imbratisati-i,uitati-va spre cer si multumiti pentru ce aveti,dati iubire si nu uitati,bubcartu-va de viata!Un Paste fericit si linistit in familie sa aveti cu totii... :)

Un comentariu:

Dragoş spunea...

Sunt de acord cu tine, uitam ce e important, si ne bucuram mai mult de ocazia de a manca ca porcii si a manca ce vrem decat adevarat semnificatie a sarbatorilor.