miercuri, 4 iunie 2008

Top 10

Prima mea leapsa.Nu stiu cum sta treaba cu ele,dar am primit si eu una.De la Dragos.Yey :)
Top 10 melodii preferate...hm...10 sunt cam putine dar o sa incerc.Ordinea e intamplatoare.So...
1.U2 -With or without you
2.Nickelback-How you remind me
3.Norah Jones-Don't know why
4.Coldplay-Clocks
5.Coldplay-Fix you
6.Reamon-Supergirl
7.GooGoo Dolls-Black Ballon
8.GooGoo Dolls-Iris
9.Lenny Kravitz-I'll be waiting
10.Vama Veche-VST
si... bonus ...Frank Sinatra-Strangers in the night.Dar nu e corect.10 sunt prea putine.Oricum recomand piesele astea cu toaattaa caldura! :) Pentru ca nu stiu cui sa dau leapsa mai departe,nu dau.Si e prea noapte sa ma gandesc.Dar o sa o dau mai departe odata :) sper.Noapte buna.

3 comentarii:

... spunea...

Coldplay- Fix you. Preferata mea de la ei :-)

Anonima spunea...

eu nu pot sa ma decid intre fix you si clocks... :)

Anonim spunea...

frumoasa lista :)